5. 4. 2013

Avéne Cicalfate

Tento krém sa mi zdal ako vhodný, univerzálny rodinný krém na mnohostranné použitie a aj sa mi to potvrdilo. Používam ho ja - občas ako vyživujúcu masku, alebo raz za čas ako nočný krém - neviem ako to robí, asi to bude tou termálnou vodou alebo čo, ale fakt funguje - ukľudňuje, vyživí a spraví pleť krajšou. Ale ako vravím, neviem ako to robí.
Funguje to aj na deti, keď majú nejaké odreninky, škrabance (áno, moje deti sú normálne a občas sa vzájomne tlčú) a na podráždené miesta na koži. Nie je to zázračné uzdravenie okamžite po natretí, ale vidím, že pokožka sa rýchlo ukľudní a čas hojenia sa výrazne skráti oproti tomu, čo by sa dialo, keby som im to nenatrela.


 
 
Konzistencia je pomerne hustá, krém sa však dobre rozotiera, a stačí ho málo na dané miesto a pekne premastí. Z tohto dôvodu ubúda veľmi pomaly a aj keď ho používa celá rodina neviem, či ho stihneme za rok spotrebovať celý.  To je aj vec, ktorá ma na ňom asi najviac štve - po otvorení spotrebovať do 12 mesiacov - ako ja viem, že je to orientačné a mesiac hore dole, ale nechcem tak drahý krém vyhadzovať z polovice nespotrebovaný a tak to vidím tak, že ho o rok budem natierať asi aj na rožky. Škoda.
Keď to zhrniem, som s ním veľmi spokojná, splnil všetky moje očakávania ale nabudúce zľava- nezľava kúpim už len 40ml balenie nie 100 - to sa podľa mňa asi ani nedá spotrebovať. Alebo áno?
Dajte tip čo ním ešte natierať...

mt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára