6. 4. 2013

Badger alebo moja slabosť pre plechovky a rodinné firmy

 
Tak už sme tu dlho nemali žiadny krém v plechovke, že? Veru, veru, už celý týždeň.
 
Toto vlastne ani nie je krém, je to balzam pre lepší spánok a príjemnejšie zaspávanie. A kúpila som ho .... lebo obal. Hláste sa, komu sa nepáči.
 
 
 
Konzistencia je dosť tuhá, je potrebné ho najprv trochu na prstoch "natopiť" a potom sa dá použiť na spánky, čelo, pod nos, na pery. Ja ho používam na ruky, lebo spím s rukou pod hlavou a tak mi to príjemne vonia. Keď som si ho dala na tvár prestala som vôňu cítiť po minúte, na tele som ju cítila este aj ráno.
 
 
 
Apropó vôňa: súto čisté bylinky: levanduľa a rozmarín - tie sú najvýraznejšie + ešte niečo ale to som nedokázala identifikovať ( ja tam cítim tymián, ale ktovie... ). Dovolím si tvrdiť, že bude vyhovovať málokomu, je to dosť špecifická vôňa a aj ja, čo mám rada "divné" vône som si na ňu musela chvíľu zvykať.
 
 
Ak sa vám plechovka páči vygooglite si Badger - tie obaly si zamilujete. Mám v pláne ešte niečo od nich vyskúšať, ale to čo chcem je stále vypredané, tak možno časom. A ako bonus, je to rodinná firma a tým ja proste fandím. Jendoducho, takmer dokonalý produkt :-).
 
Poznáte Badger a máte od nich niečo? Budem rada ak sa podelíte o svoje skúsenosti.
 
mt

7 komentárov:

  1. jo po badger toužím. a taky po epically epic soaps plechovkách (nebo jak se to jmenuje), doufám že tento měsíc dodělám tu plechovku, co mám doma (ale ta je taky dokonalá)... a nakoupím si nové balzámy v plechovce. kam se na plechovky hrabe obyčejné bambucké máslo od saloosu v plastu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, epically zatial nepoznam (zeby nastastie?) ale ked budem mat trochu dlhsiu chvilu cas mrknem na nich. Hej Saloos je oproti tomu traposina, ale zas ten obsah mam velmi rada, tak obecne som so Saloosom spokojna. Lenze nanestastie existuju kozmet. blogy a clovek objavuje a objavuje... Ja by som este rada od Badgeru detsky balzam a tie mile pomady v tycinke. Na ceste by mal byt z FU cheerful tak som zvedava. Ked dojde asi to nevydrzim a pochvalim sa fotkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tak už se těším.

    ps: http://www.etsy.com/shop/EpicallyEpicSoap

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jé odkud máš? vypadá to pěkně, spát se mi ted nějak nedaří

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klasika z feelunique :-) ale maju tam dost slaby vyber tejto znacky, ked chces viac tak pozri www.ecco-verde.com, len tam je to s postovjym, aj ked nie velmi vysokym a nad 40 € je to gratis.
      Inak sledujem tvoj blog a good job :-)

      Odstrániť