29. 3. 2013

STEAMCREAM

Chcela som ho vyskúšať a hotovo! Mohla by som sa ospravedlňovať tým, že som jednoducho neodolala tej plechovej krabičke ( hm, plechové krabičky...), že som zberateľ(ka) celou dušou, alebo že som si nevedela vybrať z toho množstva dizajnov. No, ono je to všetko vlastne pravda - neodolala som, lebo plechu ja málokedy odolám, zberateľka som a nakoniec som si predsa len vybrala. A vybrala som si toto:






Ten s bielym vrchnákom je Japonisme, čierny kvetinkovaný Koku
 



 


Krém je vyrábaný ručne, všetky ingrediencie sú prírodné (krém je označený  ako Vegan) a sú spojené prostredníctvom parnej fúzie (odtiaľ ten názov - steam = para). Je ľahký, veľmi rýchlo sa vstrebáva a naozaj mám z neho pocit hydratácie. Je určený pre všetky typy pleti, mám normálny až zmiešaný typ pokožky a po pár hodinách som mala pocit mastnej pokožky, takže by som povedala, že na mastnú pokožku asi skôr opatrnejšie, ale na zimu podľa mňa super.

Vonia po levaduli ale nie je to žiaden jemný náznak levandule, ale skôr - vezmeš sušenú levadnuľu, poriadnu je pošúchaš v dlaniach a s hlbokým nádychom si privoniaš - pre mnohých smrad, pre mňa je to krásna vôňa ale že echt levanduľová. Pre útlocitných: po pár minútach ju už nie je z tváre cítiť vôbec.

Čo sa týka zloženia, mal by obsahovať mandľový olej, jojobový olej, kakaové maslo, vodu z pomarančových kvetov, výťažok z ovsených vločiek a esenciálne oleje. Všetky tieto zložky by mali mať dokopy hojivé účinky, čo ale neviem veľmi posúdiť, lebo momentálne mám pleť vo veľmi (na moje pomery) dobrom stave a v podstate na nej nie je potrebné nič hojiť.

Poznáte tento krém a ste s ním spokojné? Aký dizajn plechovky máte?


mt

PS: Kupované na feelunique.com s 15% zľavou - platí ešte dnes do polnoci, ak by niekto stihol..

2 komentáre:

  1. jj, ty plechovky jsou úžasné. mně navíc ten krém i suprově voní... takže vlastně to je naprosto win-win situace.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to som rada, ze v tom s tymi vonami nie som sama, mne zvacsa vonia to co inym smrdi (poprosim, brat to bez fekaneho dvojzmyslu...)

    OdpovedaťOdstrániť