22. 4. 2013

Ladybox funguje alebo 15% dole

Musím sa priznať, že reklama v Ladyboxe funguje aj na mňa. V tom zatiaľ poslednom som mala tak ako všetci krém na strie od Palmer´s. A ten krém mi neskutočne dore voňal.... Teda, už som tu spomínala, že mám asi nejakú úchylku na zvláštne vône,  ale mne, ako inak, pripomína jednu mastičku môjho detstva (ja som celkovo nejaký moc nostalgický človek a ak mi vôňa pripomína nejakú príjemnú vec tak má vyhrané). No a to bol tiež jeden z dôvodov prečo som ho kúpila. Tým druhým bolo to, že je na strie, a aj keď tým mojim už nič nepomôže stále si môžem premastiť a vyživiť pokožku a možno ich bude menej vidno.
Tak tu máme tieto dva dôvody a potom si k nim pridajte ešte akciu na feelunique s 15% zľavou na všetko a výsledkom je tento nákup:


 
1. Stretch marks - tešila som sa naňho asi najviac, proste tá vôňa, ale radosť sa nekonala - zdá sa že existujú dve verzie a tá z LB sa nezhoduje s tou z FU - takže hej, celkom to ujde, zdá sa, že to vyživuje ako má, konzistencia hutnejšieho krému ale rozotiera sa vynikajúco, vonia kakaovo. Vcelku spokojnosť.
 

2. Firming butter - konzistencia je trošku redšia ako pri predchádzajúcom, ale skutočne je to skôr  maslo než nejaké obyč. telové mlieko. Vôňa zas taká klasická kakaová (celkovo mi to pripomína telové maslo Cien z Lidlu - kakaové - bude od štvrtka v akcii - len to Lidlacké je trochu viac silikónové, ak to viem posúdiť). Myslím, že aj celkom slušne hydratuje - to viem tiež posúdiť len z môjho pocitu, ale šak aj to stačí...

 
 
3. Bust cream - použila som ho zatiaľ 2x, stredne hustý krém, vcelku príjemný, uvidíme... Zase klasická parfemácia tejto značky.



4. Badger Cheerful Mind Balm - to najlepšie nakoniec. Má to byť balzam s vôňou povbudzujúcou myseľ, tak neviem...Zatiaľ som nejak výrazné účinky nezaznamenala ale ktovie. Každopádne vonia to fakt pekne, ako čerstvo vytlačený pomaranč zniešaný s veľmi silným mentolovým krémom. Takto to asi neznie veľmi príjemne ale mne to presne takto vonia. Občas ho použijem ako krém na ruky a potom ich ovoniavam alebo si ním namažem pery a mám to rovno pod nosom. Na perách to jemne mentolovo štípe a neviem či by sa to na ne malo používať, ale zatiaľ mi z toho nič nieje, takže možno aj áno. Konzistenzia je tuhá,  teplom sa pekne topí - je to ako tie doma vyrábané balzamy na pery čo obsahujú všelijaké oleje a včelý vosk a rôzne maslá - bludné prirovnanie ale to ma prvé napadlo a kto už niečo také kupoval na sashe alebo v CR na fler tak možno bude vedieť o čom tu točím, hehe... Prosto pozrite si zloženie a predstavte si, hm. 
No a v neposlednom rade je tu zas obal - moje infantilné ja zaplesalo a chcelo sa pochváliť.  Kochajte sa....


 


mt

PS: Pre baby z ČR je asi trápne objednávať Palmer´s z FU ale my tu nemáme drogérky, ktoré by ho predávali, tak preto. Alebo máme?, nechám sa poučiť rada.
 



 

4 komentáre:

  1. Mě palmers naopak hrozně páchne, něco nemá vůni a cítím jen plast a kakaovo označil přítel za hovínka. A mít na prsou krém s hovínky nechci :-) Takže mi leží vše od nich doma.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uf, tak to mam celkom stastie ze mi to hovienkovo nevonia :-))). Takto, kakaovu vonu nemam rada a ani ten Palmers nie je presne to co by sa mi pacilo, islo len o ten jeden vzorkovy krem z LB ktory mi pekne vonal a ostatne ktore som potom objednala uz taku vonu nemali. Skoda. A moj manzel velmi vone neriesi - bud mu nieco vonia, alebo nevonia, a je jedno ci je to Chanel alebo krmivo pre psov (to zas smrdi mne). Mozno keby som sa tyzden nesprchovala tak by sa mu nieco nezdalo, ale inak mu vraj voniam stale. Ach, stastna som to ja zena....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaach, stastna to zena... :)))
    Vidim, ze niekto tu ma podobnu uchylku ako ja - tie krasne male plechove krabicky. Este chvilu to tu budem citat, a zacnem zas utracat (este mi bude treba hypoteka na serepeticky). :D
    A teda ja som rovnako nostalgicka, prave preto teraz uz nejaku dobu pouzivam krem z bulharskej ruze (aj ked niekomu pride trapny, u mna je to zatial najlepsie co som mala) a utlkla by som sa za jednou vonavkou, co uz nikde nemaju. Ale ked zavriem oci, viem si tu vonu presne vybavit... :)
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm sak to, ja sice neutracam vela, ale casto:-)
      Ruza je paradna vona, krem som este nevidela, ja sa chystam na ruzovu vodu z DM Purity Vision, ale presne chapem o com hovoris:-)

      Odstrániť