9. 4. 2013

ecotools (asi)

Prišla mi zásielka štetcov, ktoré som kupovala na eBay - štetce Ecotools. Teda, oni sa tak tvária ale vážne pochybujem o tom, že to E. je. No, možno áno, čo ja viem, ale keď je to z Číny, stojí to pár eur a je tam ešte Free P&P tak sú moje pochybnosti asi normálne.

Každopádne, ja som spokojná. Nemám čo sa týka štecov na líčenie veľké nároky a tieto ich všetky spĺňajú.



 
Doručenie síce trvalo vyše dvoch týždňov ale inak všetko ok. Balenie sa tvári že originál, ale napr. nápisy na obaloch sú mierne ošúchané, bavlnená taštička je iná, než tá čo sa predáva napr. na iherb  a potlač rukoväte štetca je tiež nekvalitná a nerovnomerná. Ale tak zas čo by som za cca 6€ chcela, že?
 

Uvidíme čo to bude pri pravidelnom používaní, zatiaľ sa zdá že veľmi nepĺznu, sú veľmi jemné ale pevne držia. Niečo by snáď mohli vydržať.



Inak mne sa najviac páči tento malý Kabuki. A vám?


mt

 

2 komentáre:

  1. Tenhle set mám v originále s jinou taštičkou, ale jinak vypadají stejně. A kvalita štětin je prý u těch neorigo úplně stejná, jsou jemňoučké!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, su makucke a fajneee. Hovorim, u mna spokojnost, aj tak by som to asi bez tej tasticky nerozoznala ci to je alebo nie je original.

      Odstrániť