6. 4. 2013

Polnočné rande s essence v meste, ktoré nikdy nespí

Z tejto rady mám tri laky: čeveno oranžový - klasika asi najlepšia na leto, hnedo zlatý - ten je vcelku dosť elegantný a tento modrý. O červenom a hnedom možno niekedy nabudúce.



Mám rada farebné laky na nechty. Sú pekné, vtipné, niektoré elegantné a nútia ma mať stále upravené nechty - nemyslím nejaké gélové blbosti, len ich mať proste stále pekné, čisté, ošetrenú kožičku, bez záderov a pod. No a keď si chcem v drogérii spraviť radosť, stačí mi lak za 2€ (som skromná)a mám z neho rovnakú radosť ako niekto z laku za 20 éčok.



Lakovanie nie je dokonalé, ale na ilustráciu hádam postačí. Ešte dodám, že toto je stav po dni práce v domácnosti. Použila som podkladový lak a jednu vrstvu z každej strany laku, bez nadlaku.

 
 
 
Dá sa použiť každý sám, alebo tak ako som to spravila ja, najprv modrý a potom trblietky.
 
Tak ako sa vám páči? Máte tiež nejaké podobné Essence? Mne ešte chýba zelený, ale už ho asi nezoženiem. Rada by som ho videla v akcii, ak by mal niekto nafotené.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára