8. 4. 2013

Alverde, Catrice, Ebelin a Essence


Moje dnešné nákupy s 25% zľavou na dekoratívku v DM:


 
 
1. Alverde krémová tvárenka zo zimnej limitky Winter Rose.  Na blogoch som sa na tento odtieň nechala namaškrtiť a tak som sa dnes nechala zlákať. Aj mi prišla tá farba nejaká známa ale až doma som zistila, že je to takmer totožná farba ako minerálna tvárenka, kotrú už mám doma dlhšie - Nordic Berry. No... tak nevadí, no. Na porovnanie foto nižšie. Tiež si dokolečka vyberaté stále tie isté alebo podobné odtiene?
Ale je krásna, však?


2. Essence matujúci púder 02 Soft Beige, neviem čo dodať. V stojane sa mi zdali všetky odtiene rovnaké, tak uvidíme, na leto snáď dobrý, prosto som chcela vyskúšať a nebol čas na dlhé vyberanie.
 
3. Catrice lak na nechty v odtieni 090 Karl Says Trés Chic (inak strašne sa mi páčia názvy všetkých C. výrobkov) - všetky Catrice laky boli za polovicu, tak neviem ci bude nejaká nová kolekcia alebo čo, ale tak za tú cenu sa oplatí skúsiť. Je to príjemná staroružová z kolekcie pre fr. manikúru. Na nechtoch som ho ešte neskúšala, dúfam, že nebudem sklamaná.
 
 
 
 
4. Ako posledný je štetec na očné tiene Ebelin. Nedal sa "ošahať"tak to bolo kupované na blind. Našťastie nevlastním zatiaľ žiaden vychválený a superkvalitný štetec svetovej značky takže mi stačí takmer čokoľvek - na prvý dojem dobrý, uvidíme, ale šak som tvorivá, využitie sa určite nájde.

No, to je na dnes všetko, mám celkom radosť z toho čo som kúpila a aj výčitky z míňania mám len také polovičné - púder mi už čoskoro skončí a tak som supernutnepotrebovala nový a štetec vlastne tiež.

Máte niečo z toho? A ste s tým spokojné?

mt






1 komentár: