5. 3. 2013

balzam

Patrím k tým "šťastlivcom", ktorí majú neustále popraskané pery. A ešte k tomu mám hnusný zlozvyk si ich ohrýzať. Preto sú moje pery zväčša vysušené, popraskané občas až do krvi a často nevyzerajú vôbec dobre.

Jednou z mojich obsesií sú pomády a balzamy na pery. Mám ich ... hm, povedzme...veľa... (presný počet nepoviem, asi to bude čítať aj môj manžel a ďalšia kúpa by mi už neprešla). Sú v tyčinke, sú v téglikoch, v plechovkách (tie sú moja láska), sú prírodné, z drogérie, z netu, lacné, drahšie.....
 
 



Tak a teraz si spojte prvý a druhý odsek a bude to spolu znieť ako nezmysel. Ja viem, ale aj keď mám pomaly v každom vrecku nejaký hodený a nejaký sa nachádza aj v každej miestnosti bytu, problém s perami mám stále. Je to preto, že mi vyhovuje len máloktorý.
Tento z Avonu je ale presne ten, ktorý mojim perám sadne perfektne. Avon nie je moja šálka kávy a ani sa cielene nezameriavam na ich výrobky, ale občas sa objaví niečo o čom som presvedčená že to MUSÍM vyskúšať. A keď je to ešte aj v akciovej cene tak som jasná...
Balzam stál do dvoch eúr, má 15ml a je to podľa môjho laického názoru farebná a voňavá vazelína. Farba je bledo oranžová, na perách (rukách, nechtoch, lakťoch, kolenách a iných suchých miestach kam si to môžete natierať) to nie je vidieť a parfemácia je síce jemná ale taká typicky avoňácka - mne vcelku nepríjemná, ale prežijem to. Každopádne zaberá to a komu nevadí vazelína tak úplne v pohode vylieči a ošetrí popraskané pery. Oplatí sa vyskúšať.

Máte s ním skúsenosti? Vyhovuje vám, alebo ho máte chuť hodiť von oknom?

mt

PS: na eBay som včera našla masku na pery - je to ako veľká oválna náplasť s jedným výrezom na hovorenie?, napitie sa?... Možno som 100 rokov za opicami ale toto bola pre mňa novinka a zbytočnosť čo pobavila. Ale ktovie, možno to o pár mesiacov budem NUTNE potrebovať. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára