16. 3. 2013

Singapurská zásielka

...dnes sa chcem podeliť o svoju radosť z nového balíčka, ktorý mi prišiel až z ďalekého východu. Paradoxne však obsahuje made in USA legendárne balzamy na pery Rosebud.

Bolo to takto: asi prvý krát som ich videla v nejakom ženskom časopise (najskôr v marianne, to je to jediné čo si pravidelne kupujem a úprimne občas sa to aj dá čítať, na rozdiel od iných "ženských" časopisov). Malo to plechovú krabičku (keď nič iné už len pre toto by ten balzam stál za hriech), retro dizajn akoby z viktoriánskych čias a vraj to funguje na veľmi vysušené pery. Čo vám budem hovoriť - mala som pocit, že to vymysleli a vyrobili práve preto, aby som to raz našla ja. Hehe, dobre, viem že viete že preháňam, ale je fakt, že presne na toto ma dostanete. No a tak som sa nechala zlákať a začala som študovať na nete, koľko by to asi tak koštovalo ( rozumej - koľko by to stálo). Veľmi rýchlo som pochopila, že v slovenských vodách toho veľa nenalovím a tak som nakukla k susedom: no, ponuka by aj bola, ale tá suma!!! a ešte aj českých korunách!!! - a ešte aj poštovné na Slovensko!!! - tak teda 15€ za také čudo ja nedám (a 4 výkričníky).

A tak som nastolila stratégiu - nakupuj akože. To si nájdete pekný internetový obchod kde majú veľa pekných a (pre vás) drahých vecí a hádžete do košíka všetko čo sa vám páči a čo by ste chceli, potom vyplníte objednávku a tesne pred odkliknutím posledného kroku a pred potvrdením objednávky si ešte raz pozriete všetko v košíku, spočítate si koľko to odoberie z rodinného rozpočtu , pokocháte sa ešte raz obsahom a peknými obrázkami a potom celý obsah zahodíte. Nakoniec presvedčíte samu seba že nič z toho v skutočnosti nepotrebujete, alebo že potrebujete len jednu vec a kvôli nej sa predsa neoplatí to objednávať. A posledné štádium je dobrý pocit z toho koľko ste ušetrila.

Ale... no, niekedy to jednoducho nefunguje... Jedného dňa nájdete nejaký ázijský free delivery obchod kde majú vašu vytúženú PREPOTREBNÚ vec za smiešne (v porovnaní s našimi stredoeurópskymi cenami) peniaze a v tej chvíli sa rozhodovanie skráti na sekundy a heslo na paypal bliká  pred očami ako násobilka v tretej triede o polnoci.

A aby som to skrátila, tak som to teda kúpila.... ehm, teda, ja som ICH kúpila. ehm, tri kusy...  ale keď ono sa to inak nedalo, bolo to také balenie, a ja za to vážne nemôžem... no, prosto, už ich mám, a už som ich aj oprobovala (rozumej - odskúšala) - teda len jeden, zatiaľ, a .... neľutujem.
Je to pekné, je to milé, je to kvalitné, je to veľké (22g - vydrží to dĺlllho) a ja mám z toho radosť. No nekúp to!

Ale aby to neboli len samé kecy a vy neviete o čom je reč, pripájam nejaké fotky a zvyšné info si prosím vygooglite, ja som sa už vykecala myslím dosť :-).
 
 
 


Nuž... ako sa vám páčia? Poznáte ich? Kúpili by ste si ich?

mt

PS: a ešte som nespomenula, že existujú ďalšie tri "príchute" ktoré by som chcela probnúť, ale to zas možno nabudúce...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára