5. 3. 2013

...tak, čo keby sme už začali...


Vlastne, ja som začala asi pred pol rokom, kedy som objavila prvý kozmetický blog. Už si celkom nespomínam ktorý to bol, ale určite bol český a pre mňa absolútne fascinujúci. Pohybujem sa v prostredí, kde moju kozmetickú úchylku takmer nikto nechápe a popravde sa tým ani veľmi nechválim. Iba občas sa niektorá návšteva pozastaví nad tým, koľko kozmetiky máme v kúpeľni (keby len vedeli, že je to len zlomok...). A tu zrazu, našla som blogy, kde sú oveľa väčší (skúsenejší?) "fanatici", ktorí bez hanby ukazujú svoje kozmetické zbierky, ktorých hodnota prevyšuje môj ročný príjem. Ach aký to slastný pocit úľavy - nie som v tom sama, je to možno diagnostikovateľné a pomenovateľné a pri troche šťastia sa TO možno bude dať aj liečiť. No ja zatiaľ nechcem...

A čo teda chcem? Chcem si vytvoriť priestor kde budem slobodne písať o tom, čo ma teší (a to nielen v tom kozmetickom svete, lebo toto by mal byť blog nielen o kozmetike, ale o takmer všetkom čo mám rada - teda aj o mojich deťoch, manželovi a iných mojich vášňach), o tom čo ma nadchlo, o mojich objavoch a možno aj sklamaniach. Beriem to ako svoj internetový denník - nie dokonalý, nie super vtipný a zábavný, nie objektívny, ale môj! Komu sa zapáči, nech číta, a komu nie, prosím zatvorte stránku a otvorte si takú, ktorá vás bude zaujímať.

Toľko teda na začiatok a poďme sa baviť, objavovať a učiť sa. Pre mňa je to dobrodružstvo. 

mt

PS: že vraj by sa patrilo niečo o mne: mám čosi cez 30 ale ešte dosť veľa pod 40 (hovoríme o rokoch, aby nedošlo k omylu, váha je niekde úplne inde, ale zas to nie je až tak zlé). Som mamou troch nádherných detí a manželkou veľmi múdreho a láskavého muža. No a okrem vyššie spomenutých vecí mám rada aj umenie, maľovanie, filmy, kvety, knihy, zápisníky, máj, secondhandy, a v neposlednom rade priateľov a rodinu.

9 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Dakujem je to povzbudzujuce. Zatial to tu vyzera naozaj ako moj kozmeticky obdennik, ale tak je to fajn. Ak tu niekoho obcas nieco zaujme tak ja budem rada.

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tento blog som narazila uuuplnou nahodou, medzi komentarmi v pod clankom v inom blogu...a tak rozmyslam, ci tato LB moze byt ta LB, ktoru tak trochu poznam aj ja. :) Ak ano, tak to sa tesim, a budem to tu sledovat. :)))
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, tak to som v nevyhode momentalne, das mi pls napovedu? Alebo napis mail na mojetvojenase3@gmail.com - som veeelmi zvedava!

      Odstrániť
    2. Maťa (kedysi L. a teraz M.) od PSY v PO a tiez od L. (kedysi E. a teraz R.) z intraku...a tak. (Ako pekne som to napisala.) :D :D :D

      Odstrániť
    3. no ahooooj opica, ako zijes? LE teraz LR sme boli v nov. na svadbe, ak mas chut napis ako zijes, budem rada. Kedysi davno som videla asi vdaka L tvoje svadobne fotky, dufam, ze sa mate dobre. ozvi sa, alebo sa rovno zastav :-)

      Odstrániť
  4. Keby ste za rohom byvali, tak hned zajtra zvonim, ze idem na kavu. :)))
    Si najdem volnu chvilu a pisnem ti mail, ze ako sa mame. :) Lebo som zvedava, ze aj vy ako sa mate. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre, dobre, napis, tesim sa :-) aj ja mam "zopar" veci novych:-)))

      Odstrániť