22. 3. 2013

Burt - chlapík odvedľa

 
Neviem ako by som začala. Takéto veci sa mi páčia. A to je asi polovica dôvodu prečo som ich kúpila. Trapas, čo? Ale tak to je. Najprv ma zaujalo ako to vyzerá a až potom som začala študovať na čo to je.
 
Burt´s Bees Miracle Salve - je podľa oficiálneho popisu niečo ako zázrak v plechovke (čo naznačuje aj názov). Má vyživovať a hydratovať pleť, pokožku a vlasy.Má všestranné použitie, obsahuje okrem iného aj tekvicový a olivový olej a vitamíny. Mne to podľa použitia pripomína karité maslo, to je ale o dosť mastnejsie. MS je na pokožke olejovitejšie aj keď v plechovke je rovnako tuhé ako karité. Je ptrebné si ho trocha rukami natopit, alebo vyškrabkať, ako je vidieť na fotke.

 
 

Vôňa je taká olejovo-bylinková (v popisovaní vôní nie som veľmi dobrá:), ale na pokožke som ju popravde ani veľmi necítila. Plechovka je pomerne veľká - 55g, šrubovacia a po dopoužívaní krému sa dá pekne využiť (cestovný zásobník na odličovacie tampóny? napr.). Pre ilustráciu som pridala fotku so Saloosom aby ste si vedeli predstavit asi aká to je veľkosť.


 
Burt´s Bees Res-q Ointment by mala byť taká prvá pomoc pri drobných poraneniach, odreninách, modrinách, uštipnutí hmyzom. Zatiaľ som skúšala len tie modriny  a nejaké to škrabnutie - mám pocit, že to škrabance trochu rýchlejšie zahojilo, modriny to nezachránilo, alo to som mala modriny cez pol ruky od infuziek z nemocnice a tie sa mi hojili mesiac. Takže tak. Ale má to celkom príjemnú (pre mňa) vôňu - trochu mentolu a bylinky, najmä rozmarín a levanuľu. Pripomína mi to jednu starú mastičku, ktorú kedysi používal môj dedko - tým pádom mi to evokuje detstvo a príjemné spomienky. Premýšľam, či by stálo za to kúpiť si túto mastičku len pre tie spomienky. Mne asi áno.
 

 
Obsah je 15g, ale málo to nie je - zdá sa akoby z toho neubúdalo. A nemusím písat (ale aj tak to spravím), že plechovka sa ešte využije - možno len ako dekorácia, ale niekedy to stačí. V zátiší s moleskinom a plniacim perom na drevenom písacom stole to vyzerá tak, ehm, sofistikovane.

 
No, čo ešte dodať, som s Burtom zatiaľ spokojná, nie sú to moje jediné výrobky od tejto firmy, ale o tom možno niekedy nabudúce. Apropo, značka Burt´s Bees je celkom zaujímavá. Je prírodná, má na to aj certifikát a veľmi sa mi páči jej príbeh. V devädesiatych rokoch začal Burt svoje podnikanie na parkovisku kde predával med a iné včelie produkty. Podľa amerického sna jeho firma začala čoraz viac prosperovať,  sortiment sa rozširoval a .... Burt svoju rodinnú firmu nakoniec predal nejakému väčšiemu koncernu, ktorý ale chvályhodne zachoval koncepciu prírodnej kozmetiky a Burtovu tvár na niektorých výrobkoch. Môžete sa mi smiať, že je to len marketingová rozprávka na spríťažlivenie (juj, som nové slovo vymyslela) výrobkov pre zákazníka ale nech. Na mňa zabrala, páči sa mi príbeh o rodinnej firme a vôbec, táto značka má moje sympatie a basta. Zatiaľ som toho od nich nevyskúšala veľa, ale to čo áno, ma nesklamalo a mám v pláne vyskúšať ešte zopár vecí. Tak dúfajme, že sa podarí.
 
A ak by to niekoho zaujímalo, nakupovala som na feelunique.com v povianočnej akcii so zľavou. Na tejto stránke sa však rôzne akcie objavujú pomerne často, takže sa dá výhodnejšie nakúpiť aj cez rok, nielen po sviatkoch. Okrem toho si na stránke môže tiež pozrieť zloženie výrobkov a na čo presne sa to má používať, tak stačí preštudovať.
 
A čo vy? Poznáte Burt´s Bees? Alebo nejakého iného Burta?
 
Pekný deň všetkým.
 
mt



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára