6. 3. 2013

Išla som do Tesca na mlieko a maslo ...

... a skončila som s týmto:
 



 Čo si budeme klamať? Takmer nikdy neodídeme z obchodu len s tým čo sme chceli pôvodne kúpiť. A tak to bolo aj včera.

Inak, aby bolo jasné, ja za to nemôžem, to všetko môj muž. Boli sme už na ceste k pokladni a on zrazu: "A toto je čo?" Našiel stojan s výpredajom dekoratívnej kozmetiky F&F. Pozrel na mňa a keď zbadal tú nefalšovanú detskú radosť v očiach pochopil, že platenie sa odkladá na neurčito a pomáhal mi hľadať neoťapané a nevyskúšané kúsky kozmetiky.
 
Nakoniec som sa v rámci šetrenia rodinného rozpočtu a s prihliadnutím na mužovu prítomnosť výrazne krotila a obmedzila som sa na tieto 4 kusy:




1. a 2. F&F Cream Blush v odtieňoch precious pink (v ľavo)a perfect peach (v pravo).
Vyskúšala som len ružovú verziu lebo s tou broskyňovou som sa ešte nerozhodla čo spravím, mám podobných viac, takže možno poputuje niekomu inému. Ružová je ale veľmi pekná, foto nižšie ukazuje ako asi vyzerá na pokožke - ten fľak v pravo je akože rozotretá. Môžem vás ale ubezpečiť, že na tvári to vyzeralo oveľa lepšie.
Tvárenka je krémová, ľahučko sa rozotiera, pigmentácia je taká stredná, ale mne sa dobre vrstvila, takže ak niekto chce intenzívnejšiu farbu dá sa. Za 1,8 € myslím celkom dobrá kúpa.



 
3. ďalšia vec, ktorá skončila v košíku bol Lip shine v odtieni Red hot. Možno sa niekomu táto farba bude zdať príliš divoká, ale na perách to nie je také zlé a pôsobia šťavnato, nie vulgárne. Je to vraj lesk ale je pomerne dosť pigmentovaný, takže ja by som to pokojne nazvala aj rúžom. Mala som pocit že aj hydratuje - ted& nič zázračné nečakajte ale dá sa.
 
 
 
 
 
4. Galaxy glow highlighter je rozjasňovač vraj určený na líčka, tvár a telo - aspoň tak písali. Ja som to vyskúšala na lícach a výsledok celkom dobrý. Neleskla som sa ako Majka z Gurunu, ale zas som sa snažila aby to bolo také decentné - takže ak to nepreženiete tak si myslím že na denné nosenie sa to dá pokojne použiť. Aj vrstvenie sa podarilo bez problémov - pekne sa rozotiera, farba je potom sýtejšia, paráda. Za tú cenu 2,85 € (? - asi, nechce sa mi hľadať bloček) je fantastický. Mohla som si kúpiť ešte jeden, škoda.
 
Tak toľko moje nákupy. A ak by niekto nevedel, tak momentálne v niektorých predajniach Tesco prebieha výpredaj dekoratívnej kozmetiky F&F so 70% zľavou. Farby na líčka a lesk na pery som kúpila za 1,8 a rozjasňovač za 2,85 € (našla som bloček :-).
 
Kúpili ste si v tomto výpredaji niečo aj vy? Ste s tým spokojné?
 
 
mt
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára