21. 2. 2014

Lipstick Queen Natural Sinner

Tak dnes to bude len také stručné pokračovanie predošlého článku. 


Keďže som sa ružovým odtieňom namaškrtila, chcela som od LQ vyskúšať ešte nejaký odtieň. Bohužiaľ som nenašla odtieň ktorý sa mi páčil (Nude), tak som skúsila odtieň Natural. Swatche som videla u Sofastars, ale nejak som si naivne myslela, že odtieň bude v skutočnosti menej do hneda, to sa ale nestalo.
K môjmu tónu pleti a celkovému farebnému typu mi táto farba veľmi nesedí, je príliš tehlová a hnedá, ale pre dni, keď chcem pôsobiť len upravene a nepútať veľa pozornosti je to príjemná farba. Nijako nekričí, na jeseň a zimu je to taká fajn farba, ale ak by som ju videla pred kúpou asi si ju nevyberiem. Inak pre ňu platí to čo pre Rose - bez balzamu vysušuje, pigmentácia je veeeľmi dobrá a aj po spapaní vrchnej vrstvy je sa na čo pozerať. 



Nosíte takéto odtiene? Vybrali by ste si ho?


mt

2 komentáre:

  1. Ja by som si ho asi aj vybrala :). Mám veľmi tmavé pery, preto mi napr. nude odtiene nepristanú, resp. vyzerajú na mne nepekne. Ale pre mňa, bledokožca, len na leto..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam prave zlty podton pleti, sivomodre oci a tmave vlasy a pre mna jednoznacne chladnejsie odtiene ruzov.... Inak ak by si sa pozrela na swatche u sofastars tak ten nude nie je vobec nude :-) ani ja ich nemam rada, ale tento nude je velmi zaujimavy...

    OdpovedaťOdstrániť