23. 2. 2014

Chcete pigmenty? Zabudnite na Lipstick Queen

Viete aká bola najväčšia chyba  posledného roka a pol? Zriadenie PayPalu....:-) Áno, nanešťastie je možné kupovať veci zo zahraničia a nanešťastie mi to niekto povedal....  No čo už, cesta späť nie je, tak poďme ďalej.
Tak som sa jedného pekného dňa zaregistrovala na etsy (čo sa ukázalo ako ďalšia fatálna chyba) a obzerala som. A netrvalo dlho než som našla predajcu ImpulseCo a  tam nááádherné odtiene rúžov. Ak by ste si chceli pozrieť ich ponuku tak najlepšie je prezrieť si hodnotenia, kde sú aj vyobrazené odtiene rúžov. Ich momentálna ponuka je veľmi slabá, postupne akoby dopredávali zásoby a možno sa chystajú na nové výrobky, lebo zatiaľ nenaskladňujú ďalšie.  



Okrem šialených farebných rúžov a rôznych glitrov tam majú aj veľmi pekné klasické červené a ružové odtiene. A ďalšia vec, ktorá sa mi páči sú názvy odtieňov. Ja som si vybrala Arcadiu a Pretty Please.

Pretty Please, Arcadia
Arcadia je klasicá červená, žiarivá, možno až vínová. Predstavujem si k nej ženu z detektívok s Herculom Poirotom (bombastické skloňovanie, ale neva) - dlhé elegantné šaty v štýle Art Deco, dokonale vyčesané vlasy a bledá pleť červenými perami. Hmmm, milujem Agatku a Poirota :-).

vľavo Pretty Please, vpravo Arcadia

Pretty Please je trochu viac mladistá a hravá. Jasná, ružovo červená s modrým podtónom, asi sa viac hodiaca na leto, ale osobne si ju viem predstaviť celoročne. Táto farba je fakt opaque - neprehliadnuteľná....


Som s nákupom veľmi spokojná, farby sú nádherné, výdrž je excelentná, aj po dvoch dňoch, dvoch sprchách, x krát umytých rukách a použitej micelárke som mala na ruke stopy. Na perách sa síce časť stratí pri jedle a pití, ale zafarbenie ostane. To vysvetľuje aj názov článku - ak som o Lipstick Queen tvrdila, že sú pigmentované, tak je to oproti tomuto čistá amatérčina :-). Pripadá mi to, akoby boli pigmenty zmiešané so zmesou olejov a voskov. Nič pigmentovanejšie som doteraz nevidela....
Ďalšou obrovskou výhodou pre mňa je to, že pery nevysušuje. Asi to bude tým, že v zložení je toľko mňamkových olejov a masiel že by som to mohla podľa toho považovať skôr za balzam na pery ( Castor Oil, Olive Oil, Shea Butter, Mango Butter, Cocoa Butter, Carnauba Wax, Candillia Wax).
No neviem čo mám k tomu ešte dodať - pre mňa ideálny produkt, len ma mrzí, že momentálne je obchod na Etsy vyplienený a čakám kedy naskladnia ďalšie odtiene, lebo toto asi nebol môj posledný nákup, ehm. Ak sa vám tieto farby páčia odporúčam mrknúť na to.


mt


PS: momentálne je na stránke naskladnený tovar (24.2.), tak ak niečo chcete tak objednávajte :-)

14 komentárov:

  1. jaj... tak to je super. jo a etsy to je mor, už tam tedy moc nenakupuji, hlavně kvůli poštovnému, ale občas se mi zasteskne. ale tohle tedy vypadá fakt dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hm, hej postovne je blbe, ale co uz... uz mam v merku aj ine obchody, len neviem co s tolkymi ruzmi budem robit - asi to zacnem nazyvat zbierka, nemam sancu to spotrebovat..... Hej a uz to naskladnili, musim to tam asi dopisat, maju dobry vyber momentalne....

      Odstrániť
  2. Díky za tip, tohle je něco, co si nenechám ujít a musím vyzkoušet. Už mám ve sledování a počkám si na další odstíny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prave som pozerala, ze uz naskladnili, mozno si vyberies... A nie je za co :-)

      Odstrániť
    2. jsem se zrovna taky dívala, že museli asi naskladnit, protože já si určitě vybrala... teď už jen někoho musím přemluvit, aby si objednal se mnou.

      Odstrániť
    3. trb já bych určitě objednala, líbí se mi toho dost, když tak to zredkuju, pokud je to z USA :-)

      Odstrániť
    4. dievcata, ani neviete ako som rada, ze sa vam to tiez paci, bola by som zvedava na vase reakcie ked to vyskusate... ak by ste si nahodou spomenuli...

      Odstrániť
    5. To je splněnej sen, hydratační a takhle pigmentovaná rudá rtěnka (plus zkusím asi něco do růžova jako premiéru) s přírodním složením za 140 korun. Normálně za to dávám pětinásobky. Takže jsem jak na trní natěšená, až objednám. Doufám, že brzy přijdou a budu se moct podělit o dojmy, do 14 dní jsem schopná zapomenut, kde jsem to četla

      Odstrániť
    6. tak pojďme klidně na to. jsem si vybrala dva odstíny, ale klidně jeden vynechám, když s tebou ušetřím na tom poštovném. jsem tedy nikde nenašla tvůj email (který jsem ovšem moc pečlivě ani nehledala, takže možná je to tím)... ale tak mi napiš a domluvíme se.

      jinak jo... tohle je takový menší sen pro rtěnkoholiky.

      Odstrániť
  3. Noo, tak tomuto sa hovorí pigmentácia...Z etsy zatiaľ nič nemám, čas to napraviť?:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mna to bola tiez premiera a som rada, ze to tak dobre dopadlo, tak uz len dufam, ze ked sa odhodlas tak nebudes sklamana :-)

      Odstrániť
  4. Jejda, tak tohle je opravdu super tip! Přírodní rtěnky takové kvality a navíc v tak pěkných odstínech. A cena je tedy taky dost v pohodě! Snad jsem nezapomněla paypal heslo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-)))) no to by nemuselo byt na nejaky cas zas tak zle (myslim to heslo:-) Cena je fakt dost dobra, trochu to tam kazi to postovne, ale ked sa cez to prenesies....:D

      Odstrániť
  5. This is great, That's a great website, it really is what I was looking for, thank you for sharing!

    OdpovedaťOdstrániť