22. 2. 2014

Lancôme Baume Éclat

Lancôme Baume Eclat som objavila náhodou. A ako sa ukázalo, bola to celkom príjemná náhoda. 
Zvyčajne som sa odličovala nejakou micelárkou (príde mi trocha smiešne to, ako raz všetci píšu o micelárkach a vychvaľujú ich a potom zas nastúpi vlna kritiky a všetci sa dušujú, že nič horšie pre pleť ako odličovanie micelárkami nie je... ale to som odbočila). Niekedy som použila odličovacie oleje, na oči som ale stále musela použiť niečo iné, lebo olej v mojich očiach znamenal dočasnú, čiastočnú slepotu. Keď som teda narazila na tento odličovač verila som, že by to mohol byť on, ten môj ideálny... A on aj na 90% je. 


O čo vlastne ide? Konzistenciou je to na prvý pohľad mastný, hutný krém. Na fotke vidíte, ako vyzerá po vytlačení z tuby. Ono to asi primárne ani odličovač nebude, ale ja ho tak používam a líčidlá mi stiahne spoľahlivo. Používa sa na sucho: vytlačím si asi centimetrový prúžok krému a votriem do pleti - tvár, oči, ústa - odlíči všetko. Na tvári sa zmení na olej a keď ním masírujem tvár pod prstami cítim guličky ako pri ocm čistení. Keď už mám pocit, že som tvár dosť premasírovala jednoducho všetko opláchnem. Ideálne by bolo asi použiť vlhký nahriaty uterák a ním makeup stiahnuť dole, ale to sa mi popravde nechce (myslieť na uterák, nachystať si ho a potom vyprať :-). Páči sa mi, že je to jednoduché odličovanie pre lenivcov a večer, keď už vládzem ledva umyť zuby je to pre mňa ideálne riešenie.


Jedinú nevýhodu vidím pre seba v tom, že ak nechcem aby sa mi to dostalo úplne do očí musím v ich okolí opatrne. Stane sa potom, že oči nie sú úplne odlíčené, tie potom ešte stiahnem očným odličovačom, alebo micelárkou. Tiež si nie som istá ako by na to reagovali majiteľky citlivých očí.



Poznáte ho? Zaujal vás? Dajte vedieť!


mt


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára