3. 8. 2013

...má ich sedemnásť...

Tak som sa nakoniec odhodlala a dala som dokopy všetky tvárenky (blbé slovo, ale lepší slovenský ekvivalent nepoznám) a vyšla som s kožou (a ich počtom) na trh. Priznám sa, že som očakávala, že ich mám viac, v mojich predstavách to bolo enormné množstvo, ktoré sa zväčšovalo každou návštevou drogérie, parfumérie, ebaya (ďalší skloňovací skvost z mojej dielne :-P), eshopu... Nakoniec som ale napočítala 17 kusov, čo sa mi v konečnom dôsledku nejavilo až také zlé, hlavne po tom, čo som v posledných dňoch čítala zopár tvárenkových postov na SR a ČR a iných blogoch (v porovnaní s nimi som na tom celkom dobre, hehe).
Tak ako píšu všetky - mám zásobu do konca života ale to neznamená, že si už nikdy žiadnu nekúpim, však áno... na to sa poznám(e) až príliš dobre, ehm.
 
 
 
Ako prvé tu máme obľúbené Bourjois. Mám 33, 34, 41 a 74. Na fotke nižšie je pokus o ukážku na ruke, ktorý ale veľmi nevyšiel, lebo niektoré odtiene majú po mojom nešetrnom nanášaní na povrchu stvrdnutú škrupinu (?) cez ktorú sa neviem dostať, asi to budem musieť oškrabať  alebo neviem... Myslím, že sa to stalo keď som tým istým štetcom nanášala makeup a potom som ním šla do tvárenky. Hej viem, som blbá, nabudúce sa poučím, možno.
Inak farby sú veľmi pekné, 33 a 34 sú s trblietkami, ale nič dramatické, 74 je úplne super farba na denné nosenie hocikedy počas roka a 41 je pekná broskyňa, ktorá spraví zdravé líčka ako po týždni behania po záhrade u babky na prázdninách. Presne také majú líčka moje deti, keď sa dobre vyspia :-).
 




Ďalej tu máme krémové tvárenky. Marianne bola pred ... hm, možno už aj dvoma rokmi pribalená k časopisu a je to príjemná broskyňová farba, ale treba s ňou opatrne, lebo aj keď to na fotke nie je vidieť má trblietky a keď sa to preženie vyzerá to smiešne.
F&F som kúpila vo výpredaji dekoratívky v Tescu a ako núdzovka sa dajú, inak nic moc - výdrž slabá a farby sú na môj vkus pomerne bez fantázie.
Najvýraznejšia je Alverde zo zimnej kolekcie - mám ju veľmi rada, jej farba mi myslím v zime veľmi pristane, na leto však ostáva v šuflíku. Dá sa pekne nanášať aj štetcom, prstami je to pomerne odvážne, no ja nemám veľmi cvik, takže asi sa pre šikovnejšie dá.



Táto várka je z DM. Alverde vo svetlej ružovej je pre mňa dosť svetlá nuda, ale zas sa ňou nedá asi nič pokaziť, na mne je však takmer neviditeľná.
Catrice je ako stvorená na leto a k opálenej tvári pristane veľmi dobre - skladá sa z tmavšej a svetlejšej časti, ja to však používam dokopy - jednak to lepšie vyzerá a potom sa mi s tým nechce piplať.
Posledné dve na obrázku sú minerálne Alverde - tmavšia Nordic Berry je pigmentovaná neuveriteľne a treba s ňou nanajvýš opatrne, Romantic Coral je zas nádherná, jemná ružová, mierne do oranžova (zas na fotke nie je vidieť, škoda) - vytvára zdravé líčka, super na denné nosenie.



No a máme tu záverečnú partiu: Prvá je z FDS z Ladyboxu, konkrétne odtieň Soft Peach. Som s ňou spokojná, tiež pomerne dosť pigmentovaná, dá sa pekne vrstviť a najviac sa mi na nej páči mega zrkadlo. Neviem čo k nej viac dodať.
Inglot je tiež z LB - mne sa ušiel odtieň 29, uvítala by som teda niečo viac do ružova, ale tak nevadí, u mňa sa určite nestratí. Ešte som ju nevyskúšala, dnes bola na fotenie otvorená po prvý krát, tak viac o nej nepoviem.
Illamasqua Tweak - silná, červená ale parádna. V zime mám líčka ako vyštípané od mrazu, len musím tiež dávať pozor nech to neprepísknem. Túto asi nemám šancu spotrebovať a zdedí ju moja dcéra...
UBUB je no name (teda nie no name, ale UBUB, ale veď viete ako to myslím...) značka z ebaya - získali si ma cenou a tým že sú mramorované. Neviem čo majú za zloženie a asi po tom ani nechcem pre istotu pátrať, ale veľmi sa mi páčia, pracuje sa s nimi dobre, tiež je potrebné opatrnejšie, lebo pigmentácia, ale držia jak divé. A navyše majú super balenie aj so zrkadlom a štetcom, ktorý je na dve veci, ale mne sa páči aké to majú premakané. Normálne mám chuť kúpiť aj iné odtiene.

 
 
No tak to by boloo z mojej zbierky asi tak všetko, zatiaľ. Možno o pár mesiacov bude doplňujúca verzia. Zatiaľ sa budem snažiť aby ubudlo aspoň z týchto.

Koľko máte tváreniek vy? Pochváľte sa, rada sa nechám zlákať na nejaký ďalší blush report.

mt

PS: robím si zálusk na nejaký ten Sleek trio a Benefit, stačí aj to malé vzorkové balenie bez krabičky - ak máte tip kde to zohnať za dobré peniaze tak sem s ním, vopred vďaka.

12 komentárov:

  1. tak ale to jich máš nějak málo. ne? já jsem to naštěstí asi nikdy nedávala takto do kupy, maximálně jsem si shromáždila ty pěkné, ale pak mám doma i spoustu těch obyčejných, které stejně nepoužívám a nikdy nebudu... no a ani není třeba snad říkat, že jsem tvářenku ani nikdy nespotřebovala, takže cokoliv co je víc, než dejme tomu pět kusů, je asi dost nadbytečná zásoba. no nic.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sak prave, maalo...asi bysom mala zas nieco naupit, ci? som nejak bola presvedcena, ze ich budu mraky, ale to o nich asi len tolko citam. Inak si spominam na tvoj tvarenkovy serial a to som sa pri tom naslintala... Ja sa snazim pouzivat vsetky lebo jeden nikdy nevie, by mi mozno raz bolo luto, ze som ich ani neskusila...

      Odstrániť
  2. Nemala zbierka :D u mna nie su licenky vyhladavanym produktom, mam ich asi 5, ale viac-menej inklinujem skor k bronzerom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, hej, co uz, som zberatel... Ja mam bronzer jeden a priznam sa, ze nie celkom viem co s nim. Zvacsa len trochu posibrinkujem stetcom po licach ale stale mi to nejak nejde. Nechystas nejaky navod na blogu? :-)

      Odstrániť
  3. Já myslím, že jich máš málo a potřebuješ si ještě přikoupit, hehe. Doporučuju Benefit, MeMeMe a NARS. 0:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ze? som si hned myslela, ze som amater... benefit by stacil aj ten maly vzorkovy, mememe mozno casom bude a nars mi pride zbytocne predrazeny, ale asi tomu len nerozumiem, ci co. ale vdaka za tip...

      Odstrániť
  4. Ulalala! Tolik tvářenek. A těch Bourjois! Tvářenek mám jen 8, z toho hodně používám tak 3. A Bourjois jednu a je skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na svoju obranu poviem len tolko, ze mi zacali v hojnej miere pribudat az ked som zacala citat kozmeticke blogy, hm. tak za to vlastne mozete vy vsetky a nie ja...:-). ale nie, ono, (takmer) kazdy ma nejaku zavislost a tato je aspon pekna.
      A ano Bourjois su super, ani celkom neviem preco, ale tiez mam z nich ten pocit.

      Odstrániť
    2. Blogy, to znám :) Než jsem začala číst blogy (před rokem a půl), měla jsem 15 laků. Dneska jich je 178 :D

      Odstrániť
  5. WAW tak to ja mam tak asi 20 a aj to rozdavam a poziciavam. ale uplne to chapem, ked si pozeram tie blogy s nechtami.... Inak u teba na blogu som sa skoro nechala zlakat na ten Hibiscus od Catrice ale potom som stratila odvahu, predsa len sa na nu uz nejak necitm, ale je nadherna a mas velmi pekne "rtenkove" posty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé to moc děkuji :)) To je škoda, ale vím, že sama jsem na něj neměla odvahu a jsem ráda, že jsem ho nakonec dostala :)

      Odstrániť
  6. ... jejda:-) Tomu říkám sbírka

    OdpovedaťOdstrániť