4. 8. 2013

...dáme si jeden nechtový...

V lakovaní nechtov nie som veľmi dobrá. Teda tak... ono mi to občas vyjde veľmi pekne a naozaj sa to podarí, ale môžem staviť majetok, že do hodiny si necht niekde otlačím, šuchnem, zlomím a pod. Takže, keď sa mi minule podarilo nalakovať si nechty a nijako ich nepobabrať, využila som to a odfotila som ich.
Pôvodne som mala všetky nalakované len Essie Chinchilly, čo je podľa mňa veľmi podarená sivo hnedá taupe (?) farba. Potom som si ale kúpila tyrkysový NYC lak Blue Sky a keďže bol Essie v ešte dobrom stave a nechcelo sa mi ho odlakovať, vyskúšala som NYC na lednom nechte. No a celkom sa mi to takto zapáčilo, takže som potom chodila s deviatimi sivými a jedným modrým nechtom. Podľa mňa je to pekná kombinácia.  
 
 

Viem, že mnohé sa sťažujú na Essie, ale mne tie tri čo mám doma veľmi vyhovujú. Obzvlášť tento mi v pohode vydržal týždeň a to som nemala žiaden podlak, ani nadlak. Tak neviem... Je dosť tekutý, ale mne práve tie tekuté držia lepšie. Na prekrytie sú potrebné 2 až 3 vrstvy.
NYC je zas dosť hustý a preto robí šmuhy, čo ma dosť rozčuľuje. Je potrebné dať tiež aspoň 2 vrstvy, ale potom, asi tou hustotou, schne neskutočne dlho. Na to Essie vydržal v pohode pár dní, ale samostatne to bola bieda a po dvoch dňoch sa začal lúpať. Keď to zhrniem jediná výhoda tohto laku je v tej nádhernej modro zelnej farbe. Keby stál toľko čo Essie tak ma to štve, ale pri jeho cene sa budem tešiť aspoň z občasného letného lakovania.
 
 
A ako sa to páči vám?
 
 
mt

2 komentáre:

  1. mám ráda takovéto kombinace:) sama sice většinou volím barvy, které si jsou dost podobné, ale i tyto se mi líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem, aj mne sa to paci, take kontrastne

    OdpovedaťOdstrániť