9. 7. 2013

Obľúbená kozmetika tohto leta I. - drogéria

Tak veľa vecí, o ktorých by sa dalo písať a tak málo času.... Viem, že je to obohraná veta, ale momentálne tak pravdivá. A ešte: keď mi niekto nabudúce povie, že na materskej je nuda, asi sa neovládnem a niečo mu urobím. Ale to len tak by the way...

Letné výpredaje, moja túžba odmeniť sa za zvládnuté veci a kompenzácia ťažkého obdobia chorôb a iných pohrôm sa podpísala na neutešenej bilancii pribudnutých kúskov. Nebudem ich počítať (pre istotu) ale skúsim vybrať aspoň niektoré zaujímavé veci a napísať moje skúsenosti a názory na ne.
Začala by som asi kontroverznou témou: Maybelline Color Whisper. Kontroverznou preto, že sú na tieto farebné balzamy dosť rozdielne názory, ale to už vieme a nebudem sa k tomu viac vyjadrovať, každý si spraví názor. Mňa celkom zaujali a podľa toho, že ich mám toľko sa dá predpokladať že mi aj vyhovujú, že...:-). Fak sa o nich už popísalo veľa, takže to len zhrniem: pigmentácia je podľa mňa dostačujúca, hydratácia je stredná - pery mi to nevylieči, ale ich ani nevysušuje a páčia sa mi farby - teraz v lete obľubujem hlavne č. 160 a 220, v zime zas bude ideálna 530 - teda podľa mojich ideálnych predstáv, uvidíme.

 
 


Pre lepšiu predstavu pripájam ukážku - každý odtieň je v troch vrstvách a ako vidíte, pigmentácia, aspoň pri Mad for Magenta a Who Wore It Red-er je veľmi slušná. Red-er je na ruke ružová, v skutočnosti je to však pekná červená aj na perách (mala som v pláne sfotiť aj tie, ale fakt to nedokážem, netuším ako to tie ženy robia, mne to spravilo len hnusné nezaostrené fotky).   

 
 
Môj najobľúbenejší odtieň je Rose of attraction a myslím, že mi aj najviac pristane. Lust for blush je zas nude odtieň, čo ja veľmi nemusím, ale na leto sa dá.
 
Ďalším obľúbencom tohto leta je make-up od Rimmelu - Wake me up  v odtieni 103 True Ivory. Momentálne pre mňa ideálny odtieň, myslím, že je druhý najsvetlejší. Na zimu sa bude skôr hodiť č.100.
 
 
 
 Make-up je hutnejší, pomerne mastný, dobre sa s  ním pracuje, kryje stredne - zjednotí tón pleti ale inak sa veľmi nechytá. Má v sebe drobné trblietky, na tvári ich nevidno, ale asi tie by mali mať ten rozžiarujúci (existuje také slovo? :-) efekt. U mňa spokojnosť, na zimu možno kúpim svetlejší.
 
A posledný pán na holenie je antistresová pleťová maska od Freemana Dead Sea Minerals, ktorú majú asi najradčšej naše deti - keď si ju dám, majú zo mňa obrovskú srandu, lebo som modrá ako šmoula. O tejto maske sa už tiež popísalo v poslednej dobe veľa tak ja len dodám, že ak máte zmiešanú alebo mastnú pleť tak neváhajte a vyskúšajte ju. Mne pomáha čistiť pleť a sťahovať póry. Na pleti je pomerne príjemná, pri zasychaní cítiť len jemné pnutie, nanáša sa ľahko - je to také nadýchané bahno (super popis, že?) a vonia ako zmes mora a opaľovacieho prípravku - prosto dobre...
 
 

 
Ak by to niekoho zaujímalo pripájam fotku s oficiálnym popisom. Po kliknutí sa zväčší.
 
Tak to by boli moje obľúbené drogériové výrobky poslednej doby. Nejak len zhromažďujem a nestíham míňať - teda, ja to používam a míňam, ale ide to nejako pomaly.
Nabudúce sa zas povenujem veciam zo zahraničných e-shopov. Sale sem, sale tam - kto má odolať? Však vám to nemusím vysvetľovať.
 
Máte s niektorým výrobkom skúsenosť? Budem rada ak sa o ňu podelíte.

 
mt
 
 
 
 

3 komentáre:

  1. Libi, tú šmolkovú masku kde kupuješ? By som vyskúšala... :)
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj M. :-) kupovala som v Kauflande, maju tam 4 druhy. Cena je okolo 5,5 €, v akcii asi o euro menej.

    PS: som rada, ze si sa ozvala, tesim sa, ze napises...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. OK, mrknem to. :)
    Aj ja sa tesim, ze napisem. :D Uz som si asi trikrat rozpisala mail, a vzdy od toho pre nieco ujdem, mame za sebou take vytazene tyzdne, ze som rada, ked stiham toaletne zalezitosti... :))

    OdpovedaťOdstrániť