16. 7. 2013

Obľúbená kozmetika tohto leta II. - e-shopy

Vo víre vsetkých možných výpredajov na Lookfantastic, Feelunique, Beauty expert a tak podobne som si zaobstarala za fakt výhodné ceny nejaké "potrebnosti" do letnej kozmetickej výbavy. Sú to výrobky, ktoré momentálne používam každý, alebo takmer každý deň a som s nimi spokojná a preto ich tu uvádzam. Pokúsim sa byť stručná, ak by vás niečo viac zaujímalo dajte vedieť.  





1. StriVectin-SD - Instant Retexturizing Scrub - je to môj obľúbený peeling na tvár. Toto je 60ml balenie  a mám ho z mimiaukcií za zlomkovú cenu - aspoň čo som pozerala na zahraničných stránkach. Peeling je biely, zrniečka sú maličké a veľmi jemné. Kto má rád hrubozrnné obrusovanie si na svoje asi nepríde, mne tento vyhovuje. Mám po ňom pocit, akoby som si tvár vygumovala, necítim napnutú pokožku, skôr akoby som ju mala premasírovanú a prekrvenú (čo je asi teiž cieľom peelingov, takže žiaden objav ale musela som to tu napísať).
Ešte niečo mám na ňom rada - vôňu. Vonia príjemne, jemne, trocha chemicky a trocha lekárensky - žiadne ovocia a ani kvetiny, ale pre mňa je to veľmi príjemná vôňa. Ak by ste mali možnosť, určite ho vysklúšajte, stojí za to.


2. Steamcream - o ňom som už čo to napísala tu, takže len zhrniem: som s ním veľmi, veľmi spokojná - je ľahký, okamžite sa vsiakne, nie úplne, takže ho používam hlavne na noc, ale pekne ukľudní pokožku a zahojí malé nezbednosti :-). Aj tento môžem s kľudným svedomím odporúčať. A ak by mal niekto záujem si ho kúpiť, tak teraz má ofic. stránka steamcream na e-shope akciu na 2 kusy za 18 libier a neplatí sa poštovné. To je veľmi dobrá cena, normálne stojí jeden tuším 12,9 libry.
 
3. Burt´s Bees je pre mňa už klasika na nechtovú kožu - okrem skvelej hydratácia a zjemnenia sa stále teším aj na nádhernú citrusovú vôňu. V prípade nutnosti je možné ho použiť aj ako balzam na pery, alebo na rôzne suché miesta na pokožke. Najlepšiu cenu má asi feelunique.
 
4. Korres Lip Butter - Pomegranate a Wild Rose - Zas je to spojenie slušnej hydratácie (priznávam, že sú aj lepšie ale dá sa), príjemnej vône (každá príchuť(?), farba(?) má aj identickú vôňu - Wild Rose je napr. klasická vôňa ruže) a nááádhernej farby. Podľa pigmentácie pier môžete očakávať jemné (Pomegranate) alebo výraznejšie (Wild Rose) zafarbenie. V prípade núdze sa dajú použiť tiež ako krémové tvárenky, čo ja ale robiť nemôžem, lebo mám pomerne mastnú pleť a rozšírené póry - škoda.

 
 
5. Korres lak na nechty v odtieni Pomegranate - Krásna letná korálovo ružová farba. Výdrž je cca tri dni, ale ako dobre vieme záleží od kvality nechtov, pod a nad laku a intenzite manuálnej práce :-) takže o výdrži viem figu... Ale farba je to pekná, no...
 

6. Real Techniques - Powder Brush, Blush Brush a Stippling Brush - tieto tri sú u mňa teraz najpoužívanejšie. Nikdy som neverila, že by sa dal makeup Stipplingom rozotrieť tak dobre, ale som rada, že som ho vyskúšala a je ozaj super. Najviac sa RT oplatia kupovať z iHerb.com - na bočnej lište mám kód s ktorým dostanete zľavu 5 dolárov na prvý nákup. Len si musíte trochu počkať na doručenie a dať pozor aby ste sa zmestili do 22 dolárov (vyhnete sa ťahaniciam s colnicou), inak je tá cena bezkonkurenčná. Powder Blush je zas extra veľký a na púder alebo bronzer úplne ideálny. Blush Brush - moja (už) klasika na tvárenku alebo rozjasňovač.
 
Tak to by bolo nateraz asi všetko, pozerám, že to ani veľmi stručné nie je, ale možno vás niečo zaujalo. Budem rada, ak napíšete či máte skúsenosť s niektorými z týchto výrobkov - dobrú alebo zlú, prípadne, čo používate toto leto najčastejšie vy.

mt


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára