5. 6. 2013

O tom, ako som kúpila dve tvárenky a "nechtiac" aj "MAC"

Vonku je hnusne, potom zas pekne, potom mi je zas zle, lebo ma čaká buď zubárka alebo autoškola a tak som si dnes dala odmenu za zvládnutú jazdu a napísala som si článok... Ešte že mám chápavého manžela a stará sa o deti, kým si tu klepem. Už som asi stará či čo, ale som si myslela že keď som spravila jeden a pol vysokej školy, tak autoškola bude hračka. Svatá prostoto - by povedali... . No nič, to len tak na okraj, som to potrebovala zo seba dostať.

Už pred nejakým časom som na eBay našla tieto krásne tvárenky- Obal je teda dosť strašný, je to hnusný lacný plast a vôbec, celé je to aj vzhľadom k tej cene, taký lacný čínsky šunt, ale mne to nevadí. Veľmi sa mi páčila farba a za cca 3,5 dolára som vedela akú kvalitu asi dostanem.



Schválne som vybrala svetlejší a tmavší odtieň - svetlejší (vpravo) 02  sa skladá z ružových, oranžových a bielych odtieňov, na úrovni 11hodín si môžete všimnúťaj zhluk zlatých trblietok.


Tmavšia tvárenka  je viac do červena, resp. tmavo korálova. Obe majú na prvý pohľad dosť veľa shimeru (čo na fotke nie je vidieť), ale keď sa to všetko zmieša štetcom nie je to také trblietavé ako by sa človek obával.

 
Čo sa im musí uznať je pigmentácia, stačí skutočne len prejsť jedným ťahom štetca a stačí to na obe líčka. S tou tmavšou je lepšie narábať opatrne, lebo pri prvom vyskúšaní prstom (no, bola som nedočkavá a kto by hľadal ešte štetec, že...) som skončila Marfuškovsko. Čo je trocha škoda - dosť prášia, bola som k nim fakt jemná a aj tak sa prášilo všade naokolo, ale tak zas o kvalite sme sa už bavili, však? Keď tam bolo napísané že zapečené tvárenky tak som si ktovie čo myslela... Haha. No to je len taká malá chyba krásy.
Chápem, že to nie je žiadne terno a mnohé budú ohŕňať nosom nad takýmito lacnými kúskami, ale musím povedať že mne zatiaľ celkom vyhovujú a zas si nemôžeme dovoliť furt kupovať samé Illamasqui a Benefity, že áno...No a na záver ešte ukážka na ruke:
 

Len pripomínam, že som to naberala prstom a dosť som pritlačila takže pri štandardnom použití ten výsledok nie je taký divoký. Dodatočne som prišla na to, že som zabudla vyfotiť ešte príslušenstvo (už to fotiť nebudem, vonku je tma, mne sa už nechce, dúfam, že pochopíte a odpustíte :-P): pod plastovou vrchnou časťou na ktorej je tvárenka je ešte "chlievik" pre malý štetec - je podobný tomu z Bourjois, len má trochu dlhšie štetiny - žiaden zázrak, asi by som s ním nanášanie nezvládla ale možno sa nájdu také preborníčky čo to dokážu. Zároveň je na tej spodnej strane aj zrkadielko, takže ak by bol ten štetej použiteľný tak tam máte kompletnú výbavu.

No a teraz by sme mohli prísť k tomu MACu :-). Keď som tieto tvárenky objednávala, tak som z nevysvetliteľných príčin nemohla objednať len tie, ale hľadala som ešte niečo, čo by som prihodila do košíka (asi nejaký iracionálny pocit ľútosti voči predávajúcemu, že chudák, bude posielať na druhú stranu zemegule, prerobí na poštovnom, keď mi bude tie dve položky za cca 5€ posielať a tak, že chudák, nech si ešte zarobí... Niekedy je moja dobrosrdečnosť hraničiaca s duševnou chorobou). Našla som teda u neho v ponuke ešte očné tiene, ktoré sa mi farebne páčili a tiež boli za symbolickú cenu. Mala som a stále mám tak trocha obavy z takejto ázijskej deko. kozmetiky, ale tak riskla som to a zatiaľ žiadna alergia ani vyrážka, tak nech mi to vydrží. 
Keď som ich vybavila skoro som sa začala nahlas smiať, našla som tam na vrchu nápis MAC.


 
 
No , aspoň budem môcť machrovať, keď si to vycapím na toaletný stolík :-). Každopádne ma paltka príjemne prekvapila - aj farbami, naživo, sú ešte krajšie a aj pigmentáciou (nechcem vedieť, čo to obsahuje...). Platí to čo vyššie - prášia síce strašne a ani superjemné štetce to nezastavia, ale inak kreslia nádherne.
 
 
 

Neviem, či je to z tej poslednej fotky vidno, no aj keď pôsobia veľmi decentne, dajú sa nimi vykresliť všetky farby - obsahujú modrú, ružovú, fialovú, zelenú. Sú proste super. Nepáčia sa mi paletky, kde sú tie všelijaké sýto zelené a žlté farby a krvavo čevené tiene... - teda, páčia sa mi, lebo milujem farby, ale fakt si neviem predstaviť, že by som si to napatlala na tvár a spravila z toho nejaký nositeľný makeup. Tieto si viem predstaviť takmer všetky - okrem tých, ktoré mi prirodzene nepristanú, ale to je už o inom. Ak by mal niekto záujem, môžem do komentov nechať odkaz na predajcu.  
 
Celkovo to hodnotím ako dobrú kúpu, aj keď pre mnohých málo atraktívnu = žiadna luxusná značka. Ale to mi je tak srdečne jedno, ide o to, čo sa páči mne. A už sa teším na to, kedy budem mať doma voľnejší deň a budem sa môcť s paletou pohrať na ksichte. Už keby to bolo.
 
mt
 
PS: Ak by mi niekto vedel povedať prečo mi prvé dve fotky zväčšilo a ostatné už nechcelo tak mu budem vďačná. Občas z pc šaliem!!!!
 

4 komentáre:

  1. ta první tvářenka se mi líbí, moc! ale nejsem zase takový make-upový přeborník, takže si zatím vystačím s jednou.. ale, asi to dlouho nebude trvat a podlehnu a nějakou další si pořídím.
    paletka má taky moc hezké barvy, přesně ty, po kterých bych sahala.. ale pro mě by byla tato velká zbytečná, zase tolik ty stíny nepoužívám ;) ale věřím, že to byl dobrý kup:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem aj mne sa viac páči ta prva. A k tej paletke: ono je to cele aj krabicko v velke ako A5 zosit, takze tie tiene maju kazdy priemer tak 1,5 cm, je to take male mile a je to skor na take vyhranie sa, nemyslim, ze ich niekedy vsetky pouzijem, alebo miniem:-) no chapem obavu zbytocnosti - ale asi som sa od nej uz oslobodila...

      Odstrániť
  2. Prasit prasi aj chanel :D hlavne, ze si ty spokojna :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) nemam skusenost, ale hej vdaka som spokojna, ja nie som narocny clovek :-)

      Odstrániť