29. 5. 2013

illamasqua

To, čo vidíte na fotkách je výsledok absolútne impulzívneho a super rýchleho nákupu na illamasqua.  No, zas musím podotknúť, že za to vlastne môže Katuska, ktorá na svojom blogu upozornila na to, ze Illamasqua má v daný deň do 17.00 britského času všetko za polovicu. No nekúp to!!! Vzhľadom k tomu, že u nás už bolo čosi po šiestej som veľmi neverila, že by to ešte mohlo platiť, ale ta šak vyskúšame, uvidíme... - a ono sa to podarilo. Nahádzala som do košíka prvé veci čo mi padli do oka a pokúsila som sa dať tam zľavový kód, a v panike aby som to stihla som ani veľmi nepremýšľala aké odtiene si vyberám a podľa toho to aj dopadlo. Zjavne inklinujem k istému odtieňu, čo sa už pár krát potvrdilo.
 
Tu môžete vidieť výsledok.
 
 
 
 

 Na tejto fotke je asi najlepšie vystihnutá farba tvárenky - Tweak. Sranda, že podobné farby mám už doma dve od Alverde - už som ich tu spomínala a ukazovala. Škoda, že to bol nákup v strese, keby som si lepšie premyslela farbu nemusela som mať skoro to isté 3x, ale tak neva. Inak, skúšala som ju porovnať s Alverde na ruke a teda, pigmentácia dobrá, ale až také horúce ako to všade píšu to s ňou nebude. Alverde minerálna tvárenka v odtieni tuším Nordic Berry je teda pigmentovaná o dosť viac, takže nejakej Illamasqui (či ako to skloňovať) sa nezľaknem. Inak farba krásna.

 
Farbu rúžov zas viac vystihuje táto fotka: Salacious je krásna červená tzv. berry s modrým podtónom. Myslím, že táto farba pristane ženám s tmavými vlasmi a modrými očami (áno, mne), Maneater je zas klasická červená, klasickejšia sa asi ani nedá, momentálne si neviem veľmi predstaviť jej využitie u mňa (predsa len, deti, ihrisko, domácnosť, poštárka... kto to ocení?) ale tak možo sa raz znova dostanem do divadla a tam si to v kombinácii malé čierne viem dobre predstaviť. Každopádne si myslím, že by som takýto odtieň vo výbave mala mať. To snáď na kúpu stačí. Či? 
 

 
Akú majú tieto krásky výdrž, hydratáciu, pigmentáciu a dalšie iné... vám nepoviem. Ešte som ich neskúšala, len som ich vybalila a zatiaľ sa kochám. Keď sa s nimi pomaznám tak vám dám (možno) vedieť. Dnes som sa len chcela pochváliť, možno chápete.
 
Ako sa vám páči táto značka? Máte niečo? Zaujali vás tieto farby alebo je to len červená nuda? Vopred vďaka za názory a užívajte si slnko. (konečne)


mt

4 komentáre:

  1. Super si nakoupila! Kdybych o akci věděla, byla bych o hodně chudší. Chci tvářenky a štětec (nejen):-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, to bolo stastie jak svina:-), len ma mrzi ze som nemala viac casu uvazovat co kupim, asi by som skusila tu tvarenku so stetcom, ale co uz. Aspon som usetrila, tento mesiac som to uz aj tak dost presvihla...

      Odstrániť
  2. jsem to nestihla. taky jsem nakupovala po šesté a už na mě svítilo sedmdesát liber tak nic. ale tu salacious ti závidím strašně... tu chci už asi dva roky. a pokaždé, když od illamasqua objednávám, tak je vyprodaná. (se nedivím)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, tu si zavidim aj ja sama, verim, ze bude dobra, len musim vychytat spravnu intenzitu, ono aj tu magentu z LB som sa uz odvazila nosit a tolko ludi mi ju pochvalilo...
      takze nabuduce beriem jednu S. aj pre teba?

      Odstrániť