15. 10. 2013

4 x Rimmel Moisture Renew Lipstick

Dnes by to malo byť stručné, ale kedže sa poznám tak to sľubovať nebudem. 
Keď som nakupovala na FragranceDirect (viď článok nižšie), kúpila som aj dva Rimmel rúže. Priznávam, že som ich kúpila kvôli cene -  1 libra, ale aj preto, že mám Rimmel vcelku rada a pokladám ich výrobky za pomerne kvalitné a tak som si nejaké odtiene vygooglila a rozhodla  som sa pre Latino a Dusty Rose



Latino 240 sa mi páčilo hneď -  je to veľmi pekná ružovo oranžová svetlo korálová farba - nie je na perách veľmi výrazná, ale pri výraznejších očiach je to správna farba na decentné zvýraznenie pier. 
Dusty rose 645 som vyberala z "bohatej" ponuky na FD a bol to výber z núdze - predsa nevezmem len jeden odtieň. nie? Ale skúsila som a je vcelku použiteľná, taká neutrálna, na mojich perách ju takmer nevidieť, dosiahnem len jemný lesk. Tento odtieň je pre mňa takmer nude. 


 Keď som ich vyskúšala a obľúbila, náhodou som v DMku zistila, že tieto rúže stoja 2,5€ a samozrejme som neodolala a prikúpila ešte Heather Shimmer 220- pri umelom osvetlení som si ale neuvedomila, že je to takmer duplikát dusty rose. Viem, že vyhováranie na osvetlenie je už trápne, ale je to fakt - niekedy fakt neviem akú farbu má daný produkt, až kým nie som na dennom svetle. Ale s tým už veľa nenarobím....
No a najnovší prírastok je Electric Plum 300 - nejako som sa v poslednej dobe zbláznila do slivkových odtieňov a keď odhadnem tú správnu intenzitu, tak si fandím, že mi aj veľmi pristanú. Plum je decentná, vínovo fialová, ktorá sa dá vrstviť a dosiahne sa celkom slušne výrazný výsledok a naopak v jednej vrstve je to krásne nositeľná denná farba. 
Nebudem vás strašiť fotkami mojich pier - stále mi to nejde, a tak som odfotila aspoň odtiene na ruke. Každý odtieň som pretrela 3x - aby ste mali predstavu o plnej farbe. 





Aj keď sa to na tejto fotke nezdá ale Dusty je trochu viac ružová a Heather viac do hneda. Je to aj vidieť ale pre istotu píšem - všetky odtiene majú trblietky, takže ak máte radi matné rúže tak toto nie je nič pre vás. Všetky sú ale veľmi mastné a pokiaľ nemáte problém s popraskanými perami, mohla by vám hydratácia stačiť. Ja pre istotu používam balzam aj tak, ale ja som sušienka. Každopádne sa odvažujem napísať, že vás rozhodne nevysušia. Ak máte inú skúsenosť tak napíšte. 
   
Tak toľko z mojich posledných skúseností a najnovších prírastkov. Budem zvedavá na to, či tieto Rimmelky používate a aké odtiene - mňa zaujali a budem sa tešiť na ďalšie tipy. 

A čím ste si spravili v poslednej dobe radosť vy?


mt

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára